3 år sen till sommaren...

man tog studenten... varå gammal man börjar bli... helt sjukt tycker jag! :/ va gör man... jo man blir äldre o äldre och till slut blir man grå hårig och ser ut som en gammal tant .... Fast jag skulle faktiskt vilja ta studenten igen... de sista dagarna va faktiskt rätt roliga (trots den pest klassen jag gick i) . fast nu skulle jag önska att jag kände jannis på studenten . festat gärnet me varandra o ingen annan ^^







 

oxå en låt på det :D



man tog studenten... varå gammal man börjar bli... helt sjukt tycker jag! :/ va gör man... jo man blir äldre o äldre och till slut blir man grå hårig och ser ut som en gammal tant .... Fast jag skulle faktiskt vilja ta studenten igen... de sista dagarna va faktiskt rätt roliga (trots den pest klassen jag gick i) . fast nu skulle jag önska att jag kände jannis på studenten . festat gärnet me varandra o ingen annan ^^


Kommentarer
Postat av: johanna

är det alex eller jannis som skrivit detta. :P

2009-01-30 @ 21:37:01
URL: http://takili.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du e jättefin i balklänningen! Verkligen! (Dina tuttar ser dock helt enorma ut :P) Men GUD va fint det va med det där sidenbandet i midjan!!! Kan jag snälla få den bilden på dig och klänningen. Vill ha en sån klänning. Mamma får sy en (bra med en designer-mamma)

2009-02-02 @ 19:49:13
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0