akuten vare då :/


inte super bra bild men JAG! :P


Då har man varit inne på akuten osv... hoppas att allt löser sig annars kommer jag få speeeeeel . imorgon ska jag alltså få reda på om jag ska operera mig för blindtarmen eller inte  - om jag gör de får jag ju inte jobba på nån vecka - varå pest o pina! men de kommer nog gå bra...hoppas smärtan har gått över tills imorgon... man kan ju inte vara utan mig för länge ;) Ska ta och sova för ska upp tidigt o ringa sjukhuset.... .blääääääääääääää men va gör man- jag ska fanimej må bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine =)

Haha Ja jag tycker han e sööt där iaf ^^

Ajaj, blindtarms problem? =O

2009-01-20 @ 11:45:16
URL: http://mrjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0