Bugg för min del ikväll!! =)

Hmm... jag ska bugga ikväll.... Får se hur detta kommer gå..! Men de bli nog kul hoppas jag.. dansa e ju kul iaf =)
Som sagt, jag städade ju i fredags å jag å mamma va å köpte garderobsgrejjer till garderoben så nu blev de ordning där inne... känns väldigt bra!
Så nu började de bli ordning här hemma!!

Imorn äre jobb igen... å de känns verkligen segt måste jag säga... skulle behöve ett år ledigt lr nåt... men nä, de får man inte! Känner att jag bara vill göra mitt jobb å gå hem... orkar inte med folk, spelar igen roll vem de e... vill bara hem när jag är på jobbet. Men jag tror de e vädret.. jag behöver SOOOOL!!! Då blir jag gladare å piggare!!! Sen skulle jag även vilja börja plugga lr nåt så man slipper de där med städning! Frågan e bara VAD man ska plugga..
Men jag kommer nog på nåt... =)    

Hade ju tänkt träna imornkväll... men hmm.. ska hem till Elina på kvällen så jag hoppar nog träningen å gör nåt annat....hihi! Ska på sminkparty! Blir spännande, har aldrig varit på de innan....
Nä, nu måste jag göra mig redo, ska snart åka!!!

Btw, visst har gumman gjort en fin blogg! Aaa jag tycker de iaf! =)

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul me dans :P

2009-01-18 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0