Finne under näsan.... gaaaah!!!!

Usch... nu sitter jag här... hade ju andra planer ikväll men jag är för trött o irriterad... å de kan bara betyda en sak....?!
Va på sminkparty igår hos Elina... de va roligt! =)
Nytt märke jag aldrig hört talas om förut... men de verka bra! Och roligt hade vi... hihi! De skulle jag vilja ha här hemma för man behöver bara vara fyra st så då får ju jag plats här hemma hos mig me... hihi....
Efter de åkte jag till akuten till lilla gumman....

Sitter just nu å kollar på när Obama blir president i USA... Inte jättekul precis... men orkar inte byta kanal just nu...!

Jobbade fram till lunch idag...sen va jag med gumma på sjukhuset igen.. dom skulle ta nå mer prover....
Men de gick bra... så kom jag hem å lagade mat...

Nu ska jag dricka ta och tycka synd om mig själv ett tag......

Å på tal om att tycka synd om mig själv... jag har fått en finne under näsan... okej att ha finnar, men inte okej att ha den under näsan.. de gör ju så oooont!!! Aj aj aj =(

Har de hänt nåt kul för er hittills i veckan??

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0