Frågan lyder...

Är det nån som läser den här bloggen??

Huuu... snart är det jobb igen.... denna vecka jobbar jag till o me 5 dagar.. hehe...
Men de e alltid bra med extra pengar! =)
Fattar inte att helgerna går så fort.... de e inget kul alls!
Åh va jag vill göra nåt annat... sååå less på å gå upp varje morgon å städa...!
MÅSTE hitta ett annat jobb, annars kommer jag väl gå in i väggen som de så fint heter!
Pallar de inte längre helt enkelt.....

Nä, snart börrjar Snillen snackar....tänkte kika på de, få se om de e nåt kul!

Sen äre väl bara till o sova...

Skönt å få klaga lite på sin tillvaro tycker jag... de blir så mkt enklare att leva då!!!

Pusshej på er alla "trogna läsare"

Kommentarer
Postat av: Lella!

Jag läser :)

2009-01-26 @ 13:32:19
URL: http://gabri.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Jag läser också :P

2009-01-27 @ 21:04:14
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com
Postat av: Marcus

Jag med

2009-07-30 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0