Fredag = Städa!

Ja då har man gått upp och låg kvar extra länge i sängen för jag vill inte gå upp o börja städa men de e verkligen ett måste!
Resväskan från Trysil står kvar i hallen med grejjer i, visserligen rena saker men ändå... de va ju ändå en vecka sen jag kom hem! Får hoppa över den varje gång jag ska in till storarummet..hihi!
Ja, alla jobbar. Alex jobbar. Själv e jag då ledig på fredagar! Rätt gött faktiskt! Men att hoppa in å jobba ibland skadar ju faktiskt inte för så värstans mycket har jag inte att göra ändå.
Uscha! Behöver verkligen min lön nu!!!! Luspank + att jag vill köpa ett simkort så jag kan komma igång å träna! Men nu e de bara en vecka kvar!!! Wohoo!! =)
Nä nu ska jag inte sitta här å skriva en massa strunt! Ska börjar städa nu!!!!

Hörs senare!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lella!

Jag ska oxå köpa mig ett simkort nu vid löning. Hör av dig om du vill ha sällskap =)

2009-01-16 @ 12:19:39
URL: http://gabri.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0