Hemkommen ifrån bowlingen!

och jag förlora... man bara suck men de va nog bara för att jannis spelade på min lite då och då o gjorde så jag förlora :P jag vann de tre första serierna sen vann hon de två sista ;) sen när man håller på och går ut där ifrån står de puckade människor och rökar vid ingången . varå irriterande lr!? Tänk ifall man va allergisk av rök osv och ska gå ut? ska man inte våga gå ut där då för att undvika allegrichock då? :/ de kan väl för fan gå en bit bort.... hatar rök... och sen när man håller på och går ut är de en jävla fitta som slänger en tänd cigg på en när man går förbi... LAGOM MOGET idiot.. :/




Fan sluta röka människor.. ni blir bara sämre i kroppen . ni blir bara fattigare av det . ni får as äcklig andedräckt och kläderna luktar fy fan ... .va vinner ni på det? jo ett kortare liv... grattis hoppas ni vill ha det!

Tack o hej för mig!

Kommentarer
Postat av: Jannis

så SANT så SANT!!!!!

2009-01-25 @ 00:06:05
Postat av: ram66

jorå gumman, jag röker som du vet.. dra inte alla över samma kam, jag går en bit bort o rökar, tycker inte själv d luktar speciellt gott.. men man har ju så jävla svårt o sluta.. har ju inte viljan t d än..inte lätt för en som aldrig har rökt o veta hur d e för en annan.. dom som har haft d lätt o sluta har verkligen bestämt sig för d.. så går dom o säger att d va ju ingenting.. vissa har d svårare än andra.. dör gör jag ju förr eller senare.. kan ju dö imorron av en olycka.. men jag bryr mig inte.. jag rökar så länge jag själv vill.. INGEN ska tala om för mig när jag ska sluta.. nu menar jag inte dig gumman.. jag vet ju att du bryr dig, även om ditt humör åker upp o ner ;) Kram

2009-01-31 @ 19:17:16
Postat av: Alexandra

Rökning kan ge harkel hjärt-kärlsjukdomar, tromboser (proppar), stroke, osteoporos (benskörhet på vanlig bonnsvenska), cancer, missbildade/överaktiva barn, dåliga äggstockar/spermier.... Behöver jag fortsätta? Rökning är bajs! De säger det typ varje dag i skolan till oss blivande sjuksköterska, fan ta den som röker inom vården kan jag säga! Då får man stryk =P

2009-02-02 @ 19:46:46
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: ram66

hahaha.. du e för härlig "Gumman"... men säg mig det som inte kan ge nån sjukdom överhuvudtaget, d gör allt i dagens läge.. mat, medel, alla möjliga saker, tom vissa kläder.. Kramar



DS!! vadå blivande sjuksköterska? Har jag missat nått?

2009-02-03 @ 03:22:05
Postat av: ram66

hihi.. jag e kan ju inte hålla koll längre.. får skylla på den sena timmen =).. har ju svårt o sova på jobbet så d blir som d blir.. Varför läser jag alltid att d e du "Gumman" som skriver när d inte e det??

2009-02-03 @ 10:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0