Jag får inviga den!

Då har jag och min bästa vän Jannis startat en blogg ihop . pga att vi uppdaterar väldigt lite nu för tiden på våra andra så vi tänkte "vi slår ihop så att alla bara behöver trycka sig in på en sida och se om någon utav oss har uppdaterat" kul va? ;) Det tycker iaf jag... vi har ju kvar våra andra oxå men då kan vi skriva en liten notering i denna "våra andra är uppdaterade" annars äre bara o hålla sig till denna! ^^ - det tycker jag är en väldigt bra idé!





en bild ifrån tidigare i år vid mitt föräldrar hem!

Nu tänkte jag uppdatera lite själv då om vad som hänt och sådär... .kan ju säga att man blir ju deprimerad och kolla ut på detta tråkiga vädret... snöööööööööö - de skulle liksom vara för över en månad sen men aaaah kommer nu. typiskt sverige alltså! men va gör man . börja gilla läget - ta på oss varma kläder (som jag ej har) och gå ut och gör snögubbar - då får man ju ett leende på läpparna - OR NOT! jag hatar snö rent ut sagt... Men men nu ska jag kolla vidare på simpsons faktiskt men kanske uppdaterar senare . tror inte de hinner ske så mycket i mitt liv innan jag ska sova förutom att man kanske pruttat under täcket eller njaeeee typ bara sitta och spela på king.com ^^ - it´s fun!


Men ni får ha de super duper ni som läser för de ska jag ha ... Halata/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0