Jannis here!

Ja å de e jag som e den andra användaren på denna blogg =)
Jannis alltså! =P

Vad har då hänt idag? Jo, jag har jobbat... usch... va segt de e å gå upp på morronen.. man vill bara sova vidare... börjar nämligen kl 6.00....Efter jobbet så va jag med min pappa på stan o kollade på kamera. Jag vill ha en Canon EOS 50D... Skulle vara väldigt kul faktiskt! Då kan jag å Alex ut och fota ihop! =)  Ska fundera på detta så de knakar!

Ja så kom jag hem... och så plockade jag ordning lite i köket... å lagade mat.
Blev tonfiskröra, ägg o gurka!... Tror jag måste bjuda Alex på min tonfiskröra nåndag för å se om hon gillar den... hon e ju faktiskt väldigt kräsen när de gäller mat...! =P Nu har min helg börjat! I  nte avundsjuk på alla som ska jobba imorn!!!!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: alexandra

de tycker jag allt att du ska göra :P får se om jag gillar röran ^^

2009-01-15 @ 20:51:02
URL: http://halata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0