Made in Sweden!!

Fattar inte va de e men denna vecka går otrooooligt segt alltså.. de e bara onsdag.. =S
Känns som att jag varit på jobbet flera veckor.... men men... imorn e sista dagen sen tar jag HELG!!
Men har iaf jobbat... gått bra.... och så va dagen slut!
Gick fram till stan och  skulle plocka mina ögonbryn... otroligt behövligt kan jag säga!!!
Känns som jag hade två buskar i ansiktet..hihi!
Sen kom Alex å så for vi ut på landet o hem till Elin o Jimmie...=)
Elin skulle klippa Alex... som blev så fin så! ;)  och jag skulle få prova på trummorna till ja.. va heter de nu då... samma som rockband till ps men detta va ett wii.... Huuuur kul som helst!!! =D
Jag klarade en låt på hard - å jag har aldrig spelat de innan... visserligen satt jag å spela ett tag där men ja... de va sjukt kul!!!! =)
Så kom jag hem o duscha, gjorde mat, åt mat o nu sitter jag här å kollar på
Made in Sweden
Verkar  helt okej!!
Vill oxå kunna sjunga å bara få åka till London sådär vipps å va med å provspela till nåt... vare nu va hon skulle göra... haha!! :P
Mitt minne är rätt sämst om man säger.... jag tror jag håller på å blir senil!!!!!
Kul... 22 år och senil! Yeeey!!

Nä man kanske skulle ta å gå  å sova... så man orkar med morgondagen!

Vad har ni gjort idag??

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0