Stortån bara växer!

De känns att den håller på o bli en tjockis min stortå faktiskt...om man kollar på den :P men  eeeeeh uttråkad är va jag är just nu - funderar på o ta mig en stoooor tallrik full me glass och choklad sås o bli allmänt fet . få 6 bilringar på mig eller nått ^^

Asså de är vissa människor jag inte förstår mig på... vissa dagar är den  "yeaaaah prata me mig prata me mig" och andra dagar är den "stick o brinn" typ... liksom man finns väl eller så finns man inte för personen? men här finns man till och från när den känner för de liksom...pissigt störande! VISST ÄRE STÖRANDE JANNIS?

Ne jag får nog ta o skaffa mig mina roliga kanaler så man kan se något kul på kvällarna... finns ju fan INGENTING kul på tv... vart har alla roliga program tagit vägen? :S man är ju liksom inte ledig längre...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

oja och jag vet exakt VEM du menar... STÖRIGT!!!!!

2009-01-25 @ 20:43:03
Postat av: Lella!

Såna personer vill man inte lägga ner sin energi på. Usch va jobbigt.

2009-01-26 @ 13:33:52
URL: http://gabri.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0