Tänkte bjuda på...

... lite bilder som jag själv har tagit här i Lidköping . om ni inte vill se så kan ni ju faktiskt hoppa över detta inlägget .... inte de jätte snyggaste bilderna men jag gillar dom av olika anledningar :) de är väl bara jag som ser de fina i bilderna tro... ?  men nu kommer det iaf ...


Jag gillar himlens färg på denna bilden . satt hemma - kollade ut genom fönstret och jag blev bara tvungen och ta kort... hur ofta ser man den så? ;)


Vet inte varför jag tog denna men haha... jag gillar den ändå! :)



En bild som jag älskar . jag tog den när vi va vid vattnet jag o min gumma! tycker själv att bilden ser så himla fridfull ut... *vill vara där hela tiden*



Såhär kan en kväll i Lidköping se ut fast nu finns inte de ljussignalerna kvar... det har nämligen blivit en rondell där ;)  ser ut att de händer lite här ... *fast de göre ALDRIG*



Gillar bilden jag har tagit på rådhuset här.. de va en "slump" då jag tog på den... men tyckte den blev hyffsat fin iaf... och alla som inte vet så är detta Rådhuset här i LIDKÖPING!

Sådär nu blev jag helt plötsligt lat och orkar inte ladda upp några fler... haha! :) men aaah jag kommer ladda upp några imellanåt... då jag känner för o visa lite bilder... :) jag kan ju säga att alla bilder jag laddar upp på "alex skriveri" äre jag själv som har tagit om inget annat nämns :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0