Vill ha sommar, men fick helg!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg och det är så jävla skönt måste jag påstå - fast det skulle vara riktigt skönt om man kunde gå iväg och simma faktiskt men de blir ett halvårs kort på badhuset i slutet av januari *yippie* och då blir det liksom att man kan bada i vaaaaaaaaaaaaarma bassängen!



sooooooommar vill jag ha!


visar lite ljusare bilder så man får längtan ^^



Usch läste städa i Jannikes inlägg här nere  . va deprimerad jag blev haha . jag måste nämligen göra här pga många olika anledningar *hihi* men jag orkar liksom inte göra de längre :/ sådär SEEEEEEEG!!! vill göra om jätte mkt i lägenheten men usch för o liksom ha råd till de... någon som vill ge mig ungefär sådär lagom 3 miljoner eller något så jag kan köpa ett stort hus med de jag vill ha? *tittar med små söta hundvalpsögon*

Ne nu ska man väl göra iordning sig så man kan sticka te mor och far i skogen och käka god tacos <3 Va ska ni alla andra göra idag då? :P Halata / Alexandra


Kommentarer
Postat av: Josefine

Denna bloggen e juh me fin =P Om någon ger dej 3 miljoner så kan den personen passa på o ge mej 10 oxå när den ändå håller på ^^

2009-01-17 @ 00:35:40
URL: http://mrjossan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jodå =P Jag vill oxå göra en egen design =P Men jag vet inte hur man gör =( ^^ Denna jag har nu e juh en snodd design från snyggareblogg.se ^^

2009-01-17 @ 14:57:51
URL: http://mrjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0